Sveikuoliai pradeda didįjį maudynių sezoną !!!

Alytus_6

Kol vieni šaltus žiemos savaitgalius šiltai apsikloję leidžia prie televizorių ir siurbčioja karštą arbatą, kiti  tik pradeda didįjį maudynių sezoną. Kaip ir kasmet, gruodžio 1 dieną šimtai sveikuolių įvairiuose miestuose ir miesteliuose organizuoja mankštas ir maudynes po atviru dangumi. Tai tik apšilimas prieš kitas dvi Lietuvos sveikuolių sąjungos organizuojamas žiemos šventes. Ledinių maudynių aistruoliai sausio 1-ąją švenčia ne tik Naujuosius metus, bet ir Pasaulinę ruonių dieną. Jų teigimu, būtent ledinės maudynės išgelbsti nuo begalės ligų. Jau dabar kviečiame burtis vieniems arčiau kitų, registruoti maudynių vietas visoje Lietuvoje elektroniniu paštu jurate@sveikuoliai.lt

Vasario 16 d. visi sveikuoliai ir jų bendraminčiai laukiami tradicinėje grūdinimosi šventėje „Palangos ruoniai 2019″. Čia tūkstančiai žmonių atvyksta išsimaudyti ledinėse Baltijos jūros bangose ir paklausyti geriausių Lietuvos sveikatingumo lektorių paskaitų apie sveiką gyvenseną.

Lietuvos sveikuolių sąjungos projektų ir Alytaus „Ryžto“ vadovė Jūratė Marčiulaitienė:

„Praktikuoti grūdinimąsi vandeniu pradėjau prieš 10 metų ir dabar jau drąsiai galiu tvirtinti, kad tai vienas paprasčiausių ir efektyviausių būdų imunitetui stiprinti. Šaltas vanduo gydo, saugo nuo ligų, stiprina kūną ir palaiko žvalumą.

Patikimais moksliniais tyrimais įrodyta, kad grūdinimasis mažina ankstyvo senėjimo procesus. Vanduo, kuris grūdina žmogaus kūną, ne mažiau svarbų poveikį daro ir jo psichikai, palieka pėdsaką dvasiniame gyvenime, koncentruoja energiją į aukštesnius emocinius centrus. Tai savęs išbandymo, pažinimo ir tobulinimo priemonė. Kieno sveikas kūnas, tas gali iškęsti ir karštį, ir šaltį, taip ir tas, kieno sveika dvasia, gali pakelti ir pyktį, ir sielvartą, ir džiaugsmą…

Pradėjus grūdintis, nevertėtų persistengti. Kuo šaltesnis oras ir vanduo, tuo trumpesnė turėtų būti procedūros trukmė. Reikėtų pradėti nuo keliolikos sekundžių ir palaipsniui ilginti buvimo šaltame vandenyje laiką. Šaltuoju metų periodu maksimalus laikas neturėtų viršyti vienos minutės.

Vienas svarbiausių dalykų sėkmingam grūdinimuisi – mūsų mintys – suvokti, kad tai puiki sveikatinimosi priemonė, teikianti malonumą, o ne stresą. Rekomenduočiau tai daryti palaipsniui, nesukeliant streso organizmui. Svarbu, kad grūdinimasis taptų kasdieniu įpročiu, tuomet neabejotinai pajusite geresnę gyvenimo kokybę.

Kiekvienas žmogus tiesiog privalo pasakyti sau: mano sveikata nepasirūpins niekas kitas, o tik aš pats. Todėl vieni kitus paragindami, pamokydami, įkvėpdami bei padrąsindami tvirtai ženkime sveikesnio gyvenimo link, kad sveikų ir laimingų žmonių ratas nepaliaujamai didėtų“.

Taip pat skaitykite...