Važinėjimas riedučiais – naudinga ir nuotaikinga veikla

Važinėjimas riedučiais daugeliui asocijuojasi su vaikų mėgstama pramoga, tačiau šio aktyvaus laisvalaikio praleidimo būdo nereikėtų pamiršti ir vyresniems žmonėms. Važinėjimas riedučiais yra prilyginamas vienai aerobikos treniruotei, taigi važinėjimas riedučiais gali padėti dailinti kūno formas ir deginti kalorijas.

rieduciai

Riedučiai yra puiki alternatyva bėgiojimui. Ši sporto šaka yra netgi naudingesnė kelių sąnariams nei bėgiojimas, kadangi važinėjant riedučiais keliams tenkantis krūvis sumažėja du kartus. Važinėjimas riedučiais padeda treniruoti kojų, pilvo, klubų, nugaros ir rankų raumenis. Be to, tai yra puiki profilaktika nuo visų moterų siaubo – celiulito.

Šį sportą rekomenduojama rinktis norintiems sutvirtini kojų raumenis ir sumažinti liemens apimtis, kadangi didesnė apkrova tenka apatinei kūno daliai. Taip pat nuolatinis važinėjimas riedučiais padeda formuoti taisyklingą laikyseną ir didina kūno lankstumą. Važinėtis riedučiais gali net ir tie žmonės, kurie buvo patyrę sąnarių traumas ir negali užsiimti aktyvia sportine veikla ar įsijungti į aktyvias aerobikos treniruotes. Šis sportas puikiai tinkamas žmonėms, kurie nesportavo ilgą laiką arba sportine veikla ryžtasi užsiimti pirmą kartą, kadangi važinėjimui riedučiais galima pasirinkti kiekvienam priimtiną greitį ir jį palaipsniui didinti.

Riedučių sportas gali padėti didinti ištvermę, jeigu važinėjimui pasirenkamas ne lygus kelias, o įkalnė. Po kurio laiko ištvermės treniruočių, sportuojančiam žmogui bus vis lengviau nuvažiuoti didesnius atstumus ir nejausti didelio nuovargio. Važiavimas į kalną taip pat yra puiki pilvo preso treniruotė, o balansavimas ant vienos kojos priverčia dirbti giliuosius raumenis.

Važinėjimas riedučiais padeda atsikratyti nereikalingas kilogramais. Važinėjant riedučiais pulsas nesunkiai pasiekia 135-160 dūžių per minutę ribą, o tai yra optimali riebalų deginimo sąlyga. Skaičiuojama, kad jeigu 1 kilometras nuvažiuojamas per 4,5 minutės (labai lėtas tempas), tai per valandą galima sudeginti maždaug 400 kilokalorijų.

Nusprendusiems išmėginti važinėjimą riedučiais, nereikėtų iš karto bėgti į sporto prekių parduotuvę ir įsigyti patikusius riedučius, kadangi galima lengvai pasiklysti plačioje jų pasiūloje. Riedučius galima pasiskolinti iš draugų arba išsinuomoti skirtingo modelio riedučius. Taip galima išsirinkti patogiausią riedučių modelį ir mėgautis šio sporto teikiama nauda. Svarbu nepamiršti, kad važinėjantis riedučiais galima patirti traumų, todėl būtina apsirūpinti specialiomis apsaugomis ir šalmu.

Šaltinis: suliekneti.lt

Taip pat skaitykite...