Pilateso pratimų nauda

pilates_class
Pilateso pratimai tinka visiems, kurie nusprendė sportuoti pirmą kartą gyvenime, taip pat ir sportininkams, norintiems pagerinti savo rezultatus. Treniruojamas ,,iš vidaus į išorę“ , kūnas tampa stangresnis ir lieknesnis, plastiškesnis. Kartu yra gerinama laikysena, pasiekiama pusiausvyra tarp lankstumo ir jėgos, dingsta įtampa. Taip pat jei jaučiate nugaros, kaklo, pečių srities skausmą, jums nustatyta stuburo išvarža ar osteoporozė, tirpsta rankos, skauda nugarą nėštumo metu ar po gimdymo, pilates mankšta kaip tik Jums!
Pilateso mankšta 2 kartus per savaitę padeda vyresnėms moterims geriau išlaikyti statinę pusiausvyrą (t.y. pusiausvyrą nejudant) ir išsaugoti funkcinę nepriklausomybę (t.y. gebėjimą atlikti kasdienius veiksmus saugiai ir savarankiškai).

Taip pat:

  • Stiprina žmogaus „power house“ raumenis: pilvo, apatinės nugaros, klubų, sėdmenų
  • Pagerina laikyseną; subalansuoja raumenyną
  • Padeda atsikratyti nugaros skausmų
  • Sumažina traumingumą
  • Pagerina fizinį pajėgumą
  • Pakelia bendrą raumenų tonusą
  • Stiprina imuninę sistemą
  • Padidina supratimą apie kūną
  • Pagerina kraujo apytaką, deguonies pasisavinimą
  • Nuima įtampą, nuovargį
  • Taisyklingai paskirsto apkrovą sąnariams, didina jų mobilumą
  • Padidina gyvybingumą, energijos lygį, koncentraciją
  • Pagerina lankstumą, pusiausvyrą, koordinaciją
 Parengta pagal www.bodylounge.lt ir www.sveikas.lt
pilates

Taip pat skaitykite...

Parašykite komentarą